Monday, June 28, 2010

Pieces of me..

For this time, I want to write about myself. Coz the previous entries a all about my obsession. (err..pda. the previous one is about u.kokdiang. really?never mind. Hahah)

So I have listed everything about myself sbb (1)I nk feeling syok sendiri skit (2) sbb ni blog aku kan (3) memeriahkan blog yg cam nan hado ni (4) Ada Aku Kisah. Fakta2 ini adalah fakta2 mengenai diri aku yg orang len x perasan atau tidak tahu jadi aku ingin bagitau kerana sebab2 di atas.if anyone thinks they know anything about me and even me didnt know about it,kindly msg me..eh tulis je la..hiiiii

mukadimahnya : deszda pda is a type of person who :

-x suka bercakap di telefon. Lebih suka msg or face 2 face.
-have a tendency to not finish my meals…don’t know y
-Tak boleh tidur di dalam kenderaan yang bergerak. Xcept bas balik kampung
-Slow in sports.ahaks!
-X suka makan nasi campur.dont y. lately, nasi pun aku x brapa gemar dah, even nasi goreng
-Sangat suka makanan berkuah ; sup/tomyam. Pedas dan panas!


- a indoor person
-Make a decision? Wake up at the morning and which option that I think first will be the right decision 4 me
-Cannot leave house without my pendrive,and MP3
-Barang kesayangan ? of course my Fumi
-Tidur dengan menutup mukanya dengan bantal or barang lain hatta beg sekali pun. Tak de bantal kt kepala x pa,janji muka ada
-X suka tidur pakai suar.rimas
-X suka bau sos thai! Kalau basah pinggan dan terbau, trus rasa nk marah
-x kisah menunggu org lambat tp hangin kalau lambat yang disengajakan. Ex : mekap lama2,pilih baju lama2
-tahan dengan sejuk semulajadi tapi surrender dgn aircond!
- like to make a decision based on my intuition.
-Love arashi (ok…yg ni patutnya x leh masuk dlm senarai dah)
-When I’m tired, u can see it, when I’m moody, u can see it, when I’m sad..u didn’t see it. Muka aku macam graffiti dinding yg org slalu usha kat KLCC tu dan bila grafiti tu tercalar skit, trus smua orang lari

0 comments: