Monday, November 9, 2009

dedikasi buat Porshe...

dear porshe..hari ini genap setahun kau bersama aku..haha..mungkin sebenarnya..aku pun x brapa ingat...terima kasih kerana dengan adanya kau aku dapat berjalan ke sana sini.

minta maaf juga apabila aku secara tidak sengaja mengeksidenkan kau..dan mungkin dari sejak itu kau berdendam dengan aku..haha..tapi bila kau merajuk atau buat perangai, aku terima saja sebab aku tau aku yang bersalah.dan minta maaf juga sebab aku selalu membabi buta bila memandu

dan kini aku akan tinggalkan kau.mngkin lama dan mungkin tidak lama bergantung kepada keadaan..aku harap aku takkan rindukan kau dan akan ada orang lain yang akan menjaga kau..

jumpa lagi porshe

2 comments:

eMeraLD aMuLeT said...

awat ang nk tinggai poshe tu? nk p mana? bukan ang stat keja bulan depan ka? ka dah beli keta baru?? hehe..
aku dah abes tgk dragonzakura.. tapi cam tak puas ati lak ending dia.. sian lak kat yg fail tu.. hampeh je.. skg tgk kurosagi.. cam besh je cite nih.. hehe, dah episod 9.. pas ni baru nk tgk liar game. skg tgh donlot liar game 2, tokyo dogs n high skull samurai..
sume2 besh...

eMeraLD aMuLeT said...

nk smile?? smile aku ke smile jun???
haha, aku dah smile dah ni..
keskess...
ala, cam besh lak smile tu.. tapi aku baru nk tgk liar game ni..
ps liar game la tgk smile..
amboi, bz nye skedule aku...
hahakk...