Monday, January 18, 2010

Klikkk saja magazine itewww...!!

Yesterday was my bad day.. not a bad day “cause you had a bad day You're taking one down
You sing a sad song just to turn it around "
nye bad day..haha tapi bad di dalam term x leh bersenang lenang atau dalam erti kata opis – banyak kerja.
Okay..so I was been burdened with a lot of work. Got a stress too and I found about arashi in malay magazine.so exciteddd!!!!but the problem was..i made a promise not to buy that magazine earlier..huwaaa…WHY?

Fill in the blank..(feeling macam budak-budak skolah..budak U pun ada hokey soklan test cmni)

Pada satu ketika dahulu (waaahhh) gadis ini sangat suka membaca sebuah majalah bernama _ _ _ _ . setiap kali dia pulang ke kampung halamannya di _ _ _ _ _ , dia akan membelinya untuk menjadi peneman di dalam bas. Dan _ _ _ _ _ itu juga membeli majalah itu apabila ia dikeluarkan setiap dua kali dalam sebulan kerana _ _ _ _ _ _ _ _ _nya yang menarik dan juga gaya penulisannya yang klaka. Tetapi pada _ _ _ _ hari, gadis itu terkejut kerana mendapati bahawa majalah kesayangannya itu akan berakhir. Dia _ _ _ _ _ dapat menerima kenyataan. Padanya majalah itu sangat bagus untuk _ _ _ _ _ _ sepertinya. Gadis itu juga mendapati bahawa terdapat majalah yang _ _ _ _ seperti majalah kegemaranya itu dari segi pengisian serta pendekatannya. Gadis tersebut menjadi tidak suka dengan majalah baru _ _ _ malah membuat keputusan _ _ _ _ _ akan membeli majalah tersebut kerana kandungannya yang tidak se_ _ _ _ majalah lamanya. Ia dibuktikan apabila gadis itu mem_ _ _ _ salah satu isu majalah itu.very fa_ _ ! Dan gadis ter_ _ _ _ _ mengotakan janjinya. Setelah sekian lama….




So what…everybody made a mistake and not everybody keep their promise..haha.. after 22 years , I learn that not every single promise is worth to be keep for eternity. Gotta learn to know which one is worthy. Take a frenzship and trust to the account and u get the pictures. Still not got it? Ooh..either ur heart are blind or mine is been in ribut for about 3 years.. blame it on me..yeahhh..

0 comments: