Tuesday, January 5, 2010

Secret is HIMITSU

"User ini telah didapati melanggar syarat dengan meletakan apa-apa saja entri yang berkaitan stormy boys ke dalam blog ini..haha"

Aku dilanda ribut Himitsu no Arashi Chan! Ribut itu agak kuat sehingga menerbangkan kuasa ghaib atau supernatural ke ceruk Hard Disk. Ia juga melayangkan drama-drama yang sepatutnya dijejaki setiap minggu tetapi jalan kepadanya kabur sehingga menyukarkan untuk klik..hehe..apa yang aku lakukan?duduk dalam ribut itu dan menghayatinya.

oii..!! MATSUSHIMA!!

Himitsu no Arashi Chan adalah tv show arashi. Apa yang membuatkan ia berbeza dengan ANS, VS, MMA, GRA dan sewaktu dengannya adalah melalui himitsu ini kita dapat melihat the other side of arashi yang mana ia menjurus ke arah kedewasaan skit. Ia juga tidak menampilkan arashi atau sho sebagai MC 100% tetapi terdapat dua orang MC lain (yang memang aku suka, matsushima tu..haha) dan arashi bertindak sebagai emm..aku x tau exact word nye tapi sebagai orang yang akan menjayakan segmen-segmen itu.

Segmen yang paling aku suka adalah

Mannaquin 5 –mereka akan berpakaian mengikut tema dan mengikut naluri masing2 dan akan menjadi seperti mannaquin apabila pelanggan masuk.


mmg best bila ada customer yang kutuk tp dorang terpaksa wat kering. Tapi yang aku suka sebenarnya ialah sbb bleh tengok sense of fashion dorang.

VIP Room – dapat tengok love interest artis-artis yang datang. Aku terkejut tengok macam mana Ueto Aya, Ishihara Satomi punya qulitification untuk BF..juga yang paling crack bila arashi perform skit..hahahakk

Mote Arashi Dame Arashi - walaupun aku kesian tengok sesapa yang jatuh ke dalam ais tu...hihi..tapi excited nk tau opinion dorang tentang tajuk2 yang diberi + judge2 klaka


Host Club – setakat ini hanya Jun, Sho, Aiba, Nino saja yang jadi host. Ohno belum lagi. Aku tertnggu bila tme dia. Mest kelaka gila. Aku paling suka tme Sho sbanrnya. Sbb epic fail dia, tp yang paling aku ska part awal2 time dia ngan Tokui. Masing2 show off..haha.. Jun mmg hebat, nino was brat, Aiba macam aiba la..haha

Kalau aku dapat jadi guest lam Host Club, first sekali aku akan pilih Sho (obviously) dan guest artis aku nak Matsuda Shota, or Narimiya.

Top 5 phrase aku lak cm ni..haha

u're the best things that happen to me

u're mature

u're slender

ur laugh is beautiful

u are good frenz

















1 comments:

eMeraLD aMuLeT said...

wei, ang nye blog dah naik list.. haha, aku re-add balik url blog ang..
waa, entry ni bagus betuii, rajin cik pida mengarang..
last ayat, 'merahnya mak ngah'- sebut cam ala-ala suara mak nyah...
i likee~~~~