Friday, January 22, 2010

Sekilas pandang Yamato Nadeshiko Shichi Henge

Aku tengah boring. Ada kerja nak dibuat sebenarnya tetapi otak jem. Jadi aku melayan cerita-cerita baru yang rasa boleh dijadikan drama bersiri untuk aku ikut tuk musim ini.



Yamato Nadeshiko Shichi Henge(btw..aku copy &paste je tajuk kat atas. x larat nk eja balik satu-satu). Cerita fantasi + budak-budak Johnny. Aku bet cite ni akan dapat rating tinggi. Sbb apa?sebab 15 minit pertama aku dah terasa cerita ini adalah gabungan pelbagai cite hits.

5 minit pertama aku dah hook dengan cite ni sebenarnya and I spent another 15 minutes continued to watch it. Penggunaan 4 lelaki hensem dan popular kat sekolah dah macam HANA YORI DANGO, dan watak lelaki kaki pompuan tu sebijik macam Akira & Soujiroh. Scene mereka dikerumuni sewaktu keluar dari rumah dah macam HANAKIMI, scene what- his- name I don’t remember tengah buat gubahan bunga dah macam YAMADA TARO dan plot make over pempuan jadi cantik--> NOBUTA WO PRODUCE,pempuan tu punya rambut ala-ala selekeh tutup muka pun sama cuma x brapa realistik lak aku tengok.

So.bet it. Aku akan tengok jugak cite ni.What?aku memang suka cite merapu okay walaupun plot carca marba and copy cat sana sini. At least ada kame. Aku suka dia berlakon start one pound gospel.

1 comments:

Anonymous said...

salam, siapa ini ya?