Thursday, May 24, 2007

mimpi


credit gambar adiwarna dkt forumcari
sebab aku suka budak dua orang ni,jadi aku buat le wallaper khas ni.kalau ada orang tak suka,jangan tengok..hehe..(dah buat wallpaper desktop dah pun)

sebenarnya nak cerita satu benda(gambar tiada kaitan dengan cerita ni) sebenarnya aku ingat nak post minggu lepas tapi time tu baru jadi je,so aku tangguhkan dulu. takut kang termimpi balik..huhu..kaedahnya minggu lepas aku had a nightmare. aku mimpi yang kami baru je buka sem baru n then jumpa balik member2 lama n kena kongsi rumah cam biasa la dan kami dapat rumah baru yang mana suasana dan envrmnt dia tersangatlah damai dan sunyi,sejuk,best je lah senang cerita. dcorationnya tak sama cam laen(nama pun mimpi kan huhu)
dalam mimpi tu ada aku,fani,sheila,wana,khalid,nanie x salah...aa nanti sambung.dah seram sejuk plak

0 comments: