Tuesday, May 29, 2007

Since af dah abes kan tapi aku still demam lagi malah bertambah parah plak baru-baru ni(adeeiii) so aku saje je nak senaraikan lagu2 yang dinyanyikan oleh bebudak af5 ni yang kekadang pada aku best,tapi org lain kata xbest.aku dengar bingit telinga tapi pengkritik kata u powerlah!..hemm..so aku bahagi kepada dua keadaan iaitu yang dengar dan tengok dari TV dan juga yang tengok dan dengar secara live kat konsert :

1. Yang best dua-dua kat TV dan juga kat KONSERT:
Mila-pudar
Heliza-kesal
Aswad-korban cinta
Mila- Drama
Ebi-Al jannah
Ebi-kasihnya laila
Shawal-kenangan mengusik jiwa
Shawal-peronda jaket biru
Shawal-Joget kaki lima
Aizat-perpisahan

2.Yang aku rasa best kat TV tapi dikatakan kureng plak kat KONSERT:
Shawal-kaulah segalanya
Farha-insan
Shawal-cinta tak karuan
Rizal-permaidani
Heliza-melodi ahlan

3.Yang aku rasa kureng kat TV tapi pujian melambung plak kat KONSERT :
Mila-aku takkan bersuara
Dafi-pencinta wanita
Aizat-warisan
Rizal-kembali merindu
Mila&Ebi-my heart-sora ebi x best ah
Dafi-lagu theme meteor garden tu..tak ingat tajuk ah
Aizat-itu kamu
Dekna-cinta

Kesimpulannya,saje je buat benda ni..sebab kadang2 apa yang kita tengok kat tv tak sama ngan environment sebenar..huhu

0 comments: