Saturday, May 26, 2007

terbukti

Aku dapat tahu tentang satu perkara ari ni.x la mengejutkan sebab dari dulu aku dah agak dan kali ni memang terbukti. Sedih?marah?entahlah.aku tak tau apa perasaan aku skarang.dalam hati ku mcm terselit skit perasaan gembira…sbb akhirnya aku dah jadi macam org lain juga ada permasalahan dan masalah yg harus dihadapi..heh..bodohnya fikir macam tu.selama aku ingatkan aku x da masalah,slalu membandingkan diri dgn org lain,bosan dengan kehidupan sendiri.itulah masalah aku sebenarnya. Dan bila masalah sebenar datang,aku tak tau apa perasaan aku.aku nak menangis tapi aku ego,aku nak berpura2 tak tau tapi hakikatnya aku dah tau.tapi buat masa sekarang aku boleh lagi menghadapi orang-orang terdekat aku dan aku bertekad nak mengubah perangai aku untuk orang tersayang aku,aku tak mau dia dilukakan lagi.cukuplah penderitaan dan kesakitan yang dia alami.aku terasa berdosa selama ni dengan perangai aku tanpa mengira kesakitan yang dia tanggung..dan orang yang patut aku hormati…aku tak tau macammana penerimaan aku nanti padanya.ketika ini aku rasa seperti biasa tapi aku tau aku hanya akan rasa kelainan itu nanti,sekurang2nya bila bangun pagi esok…aku harap aku takkan membencinya dan cukuplah layanan yang seperti aku buat sekarang ni,tanpa mengetahui apa yang berlaku dan aku lebih rela macam ni daripada berubah menjadi lebih teruk.

0 comments: