Friday, May 18, 2007

Penajaan dalam hidup...

nak tau napa aku letak gambar minyak angin ni ngan telefon 'karat' ni?? ada kaitan dengan tajuk kat atas.nak tau kena baca bagi abes.nak skip pun bleh. bukan tak pernah buat.
lalala.....satu hari di dalam seminggu di dalam bulan di dalam tahun...apa aku merepek ni?
semalam pergi jalan-jalan kat cs.dah lama tak kuar.tetiba rasa pelik.sebenarnya memang dah lama nak kuar, ingat nak kuar rabu tapi tetiba mama pi skolah plak.tak der org nak anta..ayooo..bila bangun pagi-pagi tu,set jam kul 9, tetiba rasa cam malas. Cam ada sesuatu yang menghalang dari kuar,tapi kuatkan ati juga sebab nanti nak kuar dah tak boleh dah.malas nak kuar ujung minggu. Ramai.ari ni pun budak2 skolah ramai.balik skool.
Sebab utama kuar nie sebanrnya nak makan breakfast mcd..tapi too bad,sampai lambat. Sampai tepat2 kul 11 n tgk kat mcd….dah tukar dah…huhu…waaaa….bermulalah nasib malang ku..

Sebab tak tau nak buat apa,gi lah tgk wayang.sebenarnya dr semalam dok rancang nak tgk spderman ke sumolah,hjat ati yang terpendam sebenarnya nak tengok spdey tapi member2 susah mati spidy ckp tak berpa best plak…so tukar lah hasrat tgk sumolah…

Review lepas tgk sumolah….AKU TGK TAK HABIS!!
Huh…tak tau myb semalam angin atmsfea aku sama semalam, ataupun cita tu sama yang mmg x best. Tapi apa yang pasti punca UTAMA ketidakbestan cerita ini bila sponsor2 sibuk nak menempekkan barangan depa ke dalam movie…ayooo…so very the tut! la…cita ni aku layan memula tapi bila start masuk pempuan celcom,iklan celcom.kerusi urut ogawa yang tah apa2 tu…aduiii…sampai video call 3G celcom pun nak promote ke…aduhh…camon lah .ni lah punca kenapa industri filem kita x maju sebenarnya. Remember castello? Boleh kalau kita sekadar nak tunjukkan barangan sponsor,ye lah…org dah bagi duit,kenala tempek serba sedikit brangan depa. Tapi jgnlah terlampau obvious…keseronokan cerita tu hilang bila tetiba aku dok tengok benda2 tu.myb aku kot yang terlebih emosional..hahaha….org lain selambe je aku tgk. Atau aku je yang perasaan benda tu? N aku wonder…cerita orang putih ada ke tak hah slot2 untuk penaja ni?dorang tak perlukan penaja ke atau aku yang tak perasan? pakai dua benda kat atas tu pun boleh hidup jugak rasanya....

Bintang : 2/ 5 so sad 4 afdlin’s film actually. Aku still suka cerita buli2 dia dulu.

1 comments:

Unknown said...

hahaha...lawaklah...tak erm? betul ke cite tuh tak best? erm, aku pun rasa cite tue tak best just by tgk iklan xpac san dia yang tak sudah2 tuh and kalau kau cakap bosan...aku pun akan terpercaya...hahah...pirate hari ni on red carpet...huhuu